marți, 17 martie 2009

Să-mi bag...

Să mor de mi-a plăcut vreodată Tudor Chirilă. Am aflat că a scris un fel de mesaj pentru liceeni chiar de la tata. Tata fiind om drept care nu se gudură chiar aşa...pe langă orice prost. Surpriză!!! I-a plăcut. Cum pula mea??? Am încercat şi eu să citesc...după primele 4 paragrafe m-a apucat o senzaţie de vomă şi-o nevoie să-i sparg mecla impotentului. Dupa ce că încerca şi el să cânte şi nu prea-i ieşea...după ce că scheuna ca o pisică-n călduri şi am fost nevoiţi să-l suportăm atâţia ani în şir...băi frate, acuma l-a apucat şi filosofatu’? Singurii care ascultă Chirilă sunt impotenţii ăia cu plete care se duc în Vamă în fiecare an în nu ştiu ce dată...că domne’ aşa e tradiţia. Beţi morţi pe la 2 noaptea pe malu mării, scărpinându-se la coaie, lângă alţi oameni care ţi ăia se scarpină la coaie (după o săptămână de stat cu pula nespălată)...asculţi Vama...oribil. Şi puls...cum poti să vorbeşti despre ce să facă liceenii din ziua de azi când tu cânti muzică cu versuri de genu:

“Bacu l-am luat usor,Am copiat la mate şi la sport.Şcoala s-a terminat,Libertate frate, poate facultate, si viaţă de noapte”

Deci...ce spunea Chirilă în căcatu’ lui? Din câte am înteles...vrea ca liceenii să citească, să se cultive, să înveţe...hmmm...nu prea rimează cu “libertate frate, POATE facultate şi viaţă de NOAPTE.” Aha...deci impocritule care eşti, mă cac cu moţ pe ce-ai scris tu. Şi ca să fac pe deşteptu’, şi eu puteam să scriu un text de-ăsta pe budă în timpul unei scremături...serios vorbesc. E atât de superficial de parcă ideile lui minunate şi unice vor revoluţiona modul de gândire al tinerilor. Parcă se şi vede cum primeşte un Nobel pentru compunerea lui de clasa a 5-a. Ah ce-mi vine să-i dau borşu’ pe nas scheletului ăstuia ambulant şi filosof.

Si dacă tot vorbim de oameni cărora le-aş rupe o mână şi i-aş bate cu ea...să vorbim de sefi. Să zicem că eşti prima oară la un job în al cărui domeniu sau pe a cărui funcţie n-ai mai fost angajat până acum...şi iţi întrebi şeful cum şi-n ce fel să faci diverse chestii, apoi el cu o faţă total dezgustată: “pai cum, nu vezi că asa?” Cum morţii tei să ştiu? Da’ ce-s Nostradamus să prezic ce vroiai tu să fac? Dupa ce că mă strofoc să întreb ce-i de făcut, te uiţi la mine de parcă m-am născut învăţat. Da’ ce bă, mă-ta te-a născut pe tine director? Ca să nu mai zic că dacă ai şi colegi, de-ai dracu n-or să vrea să te înveţe ce-i de facut pentru că tu eşti noul venit şi deh...lasă-l bă şi pe puletele ăsta să se facă şi el de căcat. Foarte nostim...cred că o să cumpăr laxative şi mă duc eu să le fac cafeaua dimineaţă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu