marți, 1 septembrie 2009

...

Azi m-a lovit inspiratia…probabil pt ca am citit un blog absolut penibil si simt nevoia sa ma descarc pe cineva. Asadar:
Parintii sunt cea mai proasta inventie ever. Nu ma refer doar la diferenta dintre generatii ci si la modul infect de a gandi si a actiona. N-o sa plictisesc pe nimeni cu povesti despre ce am patit eu cu parintii mei...pentru asta o am pe blonda mea si expresiile ei faciale cand aude ce-au mai facut ai mei. E de nepretuit....
So kids...cu parintii sta treaba in felul urmator:
1. Daca ma-ta te-a fatat si a avut cat de cat grija de tine va considera ca-i esti dator vandut toata viata si pt asta va trebui sa-i asculti ineptiile(am vazut k e un cuvant la moda)/istericalele/fitele etc.
2. Dupa ce se va desparti de tactu isi va lua alt bou (de obicei mai prost ca tactu) si evident un aliat de nadejde in lupta “cine iese cu viata dintr-o discutie in contradictoriu”.
Mi s-a dat sfatul sa-mi tai venele...cand o sa am cojones pt chestia asta, jur ca o s-o fac fix pe ale ei perdele cumparate din Italia ca sa i le manjesc irevocabil.
3. NU va angajati copii !!! Daca stai la ma-ta acasa, ai cat de cat ce manca si ce pune pe tine...si mai ai bani si de-o bere din cand in cand....e perfect! Ideal e sa stai exact ca un parazit pana termini facultatea si ceva timp dupa daca se poate. Stoarce cat de mult banet poti de la ei! Astfel vei sta cu mana pe coaie uitandu-te la TV ca Al Bundy...sau daca nu-ti convine pt ca ma-ta iti zice ca nu faci nimic toata ziua...iti iei o bere la doza si-un Pall Mall Menthol si te duci in parc. Stiu ca e ispititor sa ai banii tai...si la inceput ai tai o sa fie foarte incantati pt ca-ti castigi proprii tai bani de buzunar...dar o sa vina vremea in care se va uita cu jind la tine atunci cand te intreaba daca ai luat salariul...si tu ca prostu o sa-i dai maica-tii de paine. Si din momentu in care i-ai dai 1 leu de paine...atunci s-a terminat. De la un leu se ajunge la sute de mii, apoi milioane...si uite asa ajungi sa dai pe curu lor juma’ de salariu sau poate mai mult, pt ca ei deja pun salariul tau la socoteala, laolalta cu ceilalti bani pe care ii castiga ei.
Asa ca decat sa fi chirias in propria-ti casa...mai bine nu. Sau poti sa faci ce ar fi trebuit eu sa fac dar la momentul respectiv nu ma dus bostanu’...nu-i spui ce salariu ai. Daca iei de exemplu 9 mil...zi-i ca iei cel mult 6...si uite asa toata lumea e fericita.
4. Discutiile sunt inutile iar majoritatea parintilor sunt incuiati la cap...de-asta eu pe mama am poreclit-o Fürer. Poti sa explici cat vrei...cu argumente o mie, ca tot nu va intelege, iar placa lor eterna pe care o mostenesc imediat cum te-a cacat ma-ta e : “N-ai pic de respect...cate am facut eu pentru tine si uite cum ma rasplatesti (si exprimarile adiacente)”. Pai fa, futu-ti mortii ma-tii, hai sa ne batem in argumente nu in cine a cacat pe cine. Si ma doare fix in varfu' pulii daca te-ai chinuit cu mine 20j de ani si ma enerveaza si mai tare cand chestia asta e folosita ca argumentul suprem.

So...sub deviza “las’ ca ma fac eu mare” le urez moarte rapida tuturor parintilor de genu’.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu